The Elder Scrolls V: نکات و ترفندهای Skyrim


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 3941
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

بتسداظهور به وحشی The Elder Scrolls V: Skyrim می تواند یک اقدام خطرناک و هولناک باشد. پس از گذشت تنها چند ساعت کاوش در دنیای Skyrim ، ورود به سیستم تلاش شما با شیرجه های سیاه چال و Missies به محلی دور افتاده می شود. غرق شدن آسان است ، به خصوص با آزادی بسیار زیاد.

خوشبختانه ، ما لیستی از نکات و ترفندهای مفید را برای شما آورده ایم تا بتوانید از تجربه Skyrim خود نهایت استفاده را ببرید  . حتی جانبازان فصلی Skyrim که به حذف کننده PS4 ، Xbox One یا Nintendo Switch (یا حتی PSVR) باز می گردند می توانند یک چیز یا دو مورد را درباره دنیای عظیم بازی بیاموزند. یا شاید شما با صبر و حوصله منتظر انتشار The Elder Scrolls VI باشید. در هر صورت ، اجازه ندهید که چند هزار دراگور شما را پایین بیاورند!

صرفه جویی در اوایل و اغلب

هرکسی که در یکی از بازی های بتسدا وقت خود را سپری کرده است ، می داند که یک سقوط به موقع یا جلوه ای غیرقابل پیش بینی می تواند باعث سرخوردگی کنترل کننده شود وقتی متوجه شوید که بازی خود را در سه ساعت ذخیره نکرده اید. این شخص نباشی این امر به ویژه اگر شما در حال سرگردان شدن از وحشی هستید ، در مورد شروع یک نبرد رئیس سخت ، یا تلاش برای گرفتن یک جیب شخصی که نمی خواهید با آن اشتباه پیش بروید ، مهم است.

راه خود را جعل کنید

Skyrim دارای چندین داستان جذاب است که باید از طریق آن بازی کنند ، اما در پی گرفتن مسیرهای از پیش تعیین شده بازی ، احساس shoehorned نکنید. اکثر  دنیای ماسهبازی Skyrim پس از اتمام بخش آموزش بلافاصله در دسترس است ، بنابراین قلب خود را دنبال کنید! شما به سادگی می توانید ببینید که دنیا در هنگام قدم زدن ، به کجا می رود ، با افراد محلی صحبت می کنید یا تلاش اصلی بازی را دنبال می کنید.

از آن نکات استعدادی عاقلانه استفاده کنید

هنگام اختصاص نکات استعدادی در بسیاری از درختان مهارت بازی ، مراقب باشید. اگر تصمیم بگیرید که اشتباه کرده اید ، شانس دیگری برای تنظیم مجدد این امتیازها نخواهید داشت. لحظه ای به این فکر کنید که کدام playstyle مناسب شما (یا شخصیت شما) است و با دقت سرمایه گذاری کنید.

توجه: گسترش "Dragon Dragon" به بازیکنان اجازه می دهد تا درختان مهارتهای فردی را مجدداً تنظیم کنند و امتیاز را با هزینه روح اژدها بازپرداخت کنند. این توانایی نیاز به تکمیل DLC دارد.

یک احتکار نباشید

در بازی مانند  Skyrim ، به راحتی می توانید خود را تحت الشعاع قرار گرفتن از تعداد زیادی غارت که می توانید غرق شوید ، پیدا کنید. بیش از حد نگران "صرفه جویی" در تمام معجونات و سنگهای روح خود برای نبردهای رئیس سخت نباشید. بازی وقتی بازی می کنید "اکنون چه چیزی را رها می کنم؟" بسیار دشوارتر و ناامید کننده تر می شود. بازی موجودی هر بار که مورد جدیدی را انتخاب می کنید ، بنابراین استفاده یا فروش غلاف خود بازی را همیشه در حال حرکت نگه می دارد. اگر در موجودی خود خیلی راه دارید ، به یاد داشته باشید برای فروش وسایل ناخواسته خود به یک بازرگان بروید. ممکن است درآمد زیادی برای شما کسب نکند اما از هیچ چیز بهتر نیست.

از مخلوط کردن چیزها نترسید

اولین باری که در Skyrim با اژدها روبرو می شوید حماسه هستند. فریادهای هیولا آسمان را غرق می کند ، و احتمالاً چند بار برای پوشاندن پوست خراش فرستاده می شوید. متأسفانه ، شخصیت شما هرچه شخصیت شما قوی تر می شود ، از بین می رود و این دعواها ممکن است مهربان شوند - به خصوص اگر شما در حال بازی یک جنگجو غوغا هستید ، و اژدها نمی خواهد به زمین بخورد و بجنگد.

به همین ترتیب ، draugr شبیه ساز انسان زنده می تواند ترس را القا کند وقتی که برای اولین بار می بینید که آنها از مقبره های خود بلند می شوند ، اما بسیاری از سیاه چال های بازی با این مکنده ها روکش شده اند ، بنابراین به ناچار از مبارزه با آنها خسته خواهید شد. با پیدا کردن راه های جدیدی برای شکست دشمنان ، با استفاده از ترکیبی از سلاح ، جادو و فریاد ، دعواها را تازه نگه دارید.

مسحور ، صنایع دستی ، و با احتیاط دم کنید

قدرتمندترین درختان مهارت در Skyrim درختانی  هستند که دلربا ، آهنگر و کیمیاگری را کنترل می کنند. اگر مشکلی در Adept یا پایین بازی دارید ، سوء استفاده از این مهارت ها می تواند باعث شود شخصیت شما فوق العاده قدرتمند شود. به عنوان مثال ، اگر شما همچنین از معجون هایی استفاده کنید که به طور موقت مهارت مسحور کننده شما را افزایش می دهند ، دنده دلربا برای افزایش سطح کیمیاگری شما می تواند از کنترل خارج شود. این سوءاستفاده ها اساساً می توانند برای همیشه به جلو و عقب برگردند و به شما امکان می دهند وسایل دنده شما به مرور زمان به طرز مسخره ای رشد کند.

خواندن اساسی است

شمالی ترین استان تامریل  دارای بیش از 200 کتاب و پیمایش منحصر به فرد است که هرکدام دارای صفحاتی از متن هستند که نگاهی جالب و آموزنده به زیبایی و فرهنگ مجموعه Elder Scrolls است. اگر شما نوع خواندن سرگرم کننده نیستید ، همچنان می خواهید هر کتابی را که می بینید باز کنید ، زیرا بسیاری از آنها مهارت اعطای مهارت را افزایش می دهند. علاوه بر این ،  The Lusty Argonian Maid قصد ندارد خود را بخواند.

صبر یک فضیلت است

همانطور که در بازی های گذشته Elder Scrolls ، بهترین راه برای بهبودی خود پس از یک درگیری بزرگ فقط حلق آویز کردن است. چند ساعت انتظار "سلامت" ، جادوها و میله های تحمل شما را جبران می کند. تا زمانی که به دشمن خیلی نزدیک نباشید (یا در وسط جستجوهای خاصی هستید) ، می توانید ... مراقبه یا چیز دیگری را انجام دهید. این ممکن است اگر شما یک نوع بازی گیمر باشید ، غوطه وری شما را خراب کند ، اما مطمئناً یک ترفند مفید است.

دشمنان را با نیروی بی امان قطع کنید

"نیروی غیرمترقبه" ، اولین فریادی که اژدها در Skyrim باز می کنید  ، از آنچه فکر می کنید مفیدتر است. علاوه بر اینکه دشمنان را مبهوت کرده و آنها را در سطوح بالاتر به عقب می زنید ، می توانید از آن برای قطع کردن کاستورهای دشمن که در حال کانال جادو هستند استفاده کنید.

به مردم Skyrim گوش دهید

هنگام مسافرت در مناطق پرجمعیت Skyrim ، گوش خود را گوش کنید  . شهروندان و نگهبانان غالباً اطلاعات مفیدی را برای شما خواهند داشت ، و گاهی اوقات شنیدن مکالمه کافی است تا یک هدف را به گزارش تلاش خود اضافه کنید. هرچند ، گاهی اوقات ، آنها فقط می خواهند در مورد فلش و زانو صحبت کنند. به عنوان مثال ، اگر شخصیت شما به یک بیماری آلوده است ، NPC ها به سادگی از شما می پرسند که چگونه کار می کنید.

چند معجون "درمان بیماری" مفید داشته باشید

هیچ کس نمی خواهد STD ، با عنوان " بیماری انتقال یافته Skyrim " دریافت کند. با این حال ، گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. اگر به یکی از چندین debuffs بازی - اعم از Brain Rot یا Sanguinare Vampiris - آلوده شدید - باید همیشه یکی از این بسته های دیجیتالی Emergen-C را داشته باشید تا شخصیت خود را به حالت سالم برگردانید. فعال کردن هر یک از حرم های بازی نیز همین اثر را خواهد داشت.

برای خلع سلاح ، به تجهیزات جادویی آویزان شوید

در  Skyrim ، شما فقط می توانید با جدا کردن یک تکه از دنده با آن دلربایی خود را به سلاح یا زره پوش یاد بگیرید. اگر غارتگری با جذابیت دلپذیر پیدا کرده اید ، برای یادآوری اسرار آن به سمت جدول دلربا باشید.

فریادهای جدید را با کمک Arngeir کشف کنید

اگر تعداد زیادی از روح اژدها را به خود اختصاص داده اید و هیچ تصوری برای صرف هزینه آنها ندارید ، صحبت کردن با Arngeir (رهبر Greybeards) به جستجوگرهای جانبی به log شما اضافه می کند که شما را به سمت دیوارهای کلمه سوق می دهد. مطمئناً می توانید روی این دیوارها تنگ شوید ، اما یک جهت کوچک هرگز صدمه نمی بیند.

با سبک های مختلف بازی آزمایش کنید

اگرچه نکات استعدادی شما در واقع دائمی است (به نکته سوم ما مراجعه کنید) ،  سیستم مهارت Skyrim به طور خودکار از درختان مهارت های مختلف شما در استفاده از آنها سطح می کشد. پوشیدن زره های سنگین مهارت Heor Armor شما را با گذشت زمان افزایش می دهد ، همانطور که جادوگران بازیگران Destruction مهارت Destruction شما را با گذشت زمان افزایش می دهند.

اگر به نقاط مهارت خود توجه کنید ، می توانید با رویکردهای مختلف بازی آزمایش کنید و مهارت های خود را متناسب با ترجیحات خود تنظیم کنید. این گفته است ، شخصیت خود را خیلی نازک نکنید  . استعداد در انتهای بالای درختان مهارتی (بالاتر از مهارت 70 یا بیشتر) قدرتمندتر است ، و اختصاص دادن امتیاز به چندین درخت مختلف ممکن است به معنای آن باشد که شما هرگز به صدر نرسیده اید.

همه چیز را بخور

نه ، به طور جدی Skyrim از ترکیبات کیمیاگری پر شده است ، از گل گرفته تا چربی ترول و هر کدام دارای چهار صفت متفاوت هستند که تأثیر معجون های ساخته شده با معرف ها را تعیین می کند. به عنوان مثال ، ترکیب اکتوپلاسم و گلهای ماربل - که هر دو به عنوان یک صفت "به سلامتی آسیب می رسانند" - در یک ایستگاه کیمیاگری منجر به یک سم Damage Health می شود که می تواند برای سلاح ها استفاده شود.

خوردن یک ماده شیمیایی برای اولین بار به طور خودکار یکی از صفات آن را نشان می دهد ، که باعث افزایش دانش شما در مورد کیمیاگری و فهرست احتمالی شما از معجون خواهد شد. تولید معجون و سرمایه گذاری روی نقاط استعدادی در درخت کیمیاگری شما صفات بیشتری را در هر ماده باز می کند و قدرت خلاقیت های شما را بهبود می بخشد.

نگهدارنده دستی را نگه دارید

معادن ، غارها ، سیاه چال ها و معادن اسکایریم با ذخایر سنگ معدن پر شده اند که فقط منتظر حفاری هستند. با این وجود بدون ترك ، شما قادر نخواهید بود كه سنگ معدن را بدست آورید تا به شمشها تبدیل شود ، كه می تواند برای ساختن سلاح ، زره و جواهرات مورد استفاده قرار گیرد. سپرده های معدن نیز این شانس را دارند که شما را با سنگهای نادر ، که می توانند برای فروش جواهرات با ارزش تر خریداری شده یا از آنها استفاده کنید ، به شما پاداش دهند.

شاهزاده های ددریک تامریل را جستجو کنید

ماموریت های Daedric Prince برخی از لذت بخش ترین و منحصر به فرد ترین مطالب را در کل جهان Elder Scrolls ارائه می دهد و  Skyrim نیز از این قاعده مستثنی نیست. تکمیل این تلاشها برای شاهزادگان مختلف ، به ویژه آزورا ، می تواند موارد منحصر به فرد و بسیار قدرتمندی را برای شما به وجود آورد. این جستجوها همچنین برخی از سناریوهای خلاقانه و گفتگوی طنز را ارائه می دهند ، که می تواند پس از شعار دادن در میان داستان های جدی تر Skyrim ، طراوت کند.

از همراهان به نفع خود استفاده کنید

در  Skyrim ، همراهان گروهی از رزمندگان مستقر در شهر Whiterun هستند که یک مسیر طولانی و منحصر به فرد را ارائه می دهند که شما نمی خواهید آن را از دست دهید. این چیزی نیست که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. بسیاری از شخصیت های NPC Skyrim مایل به همراهی شما در سفرهای شما هستند و هر یک از آنها به عنوان پشتیبانی در جنگ فعالیت می کنند و در عین حال چند صد پوندی از فضای ذخیره سازی اضافی را برای شما فراهم می کنند.

به محض به دست آوردن خدمات یک همراه ، دلیل کمی وجود دارد که بتوانید تنورهای یخی استان و جنگل های سرسبز را به تنهایی کشف کنید. اگر نمی توانید راهنمایی بیابید (یا اگر آخرین همراه شما با مرگ زودهنگام در کنار شما قرار گرفته است) ، معمولاً اوباش هایی برای استخدام در مسافرخانه ها و میخانه هایی وجود دارند که شهرهای مهم این بازی را به گل می کشند.

منوی "موارد دلخواه" خود را با دقت مدیریت کنید

در ابتدای بازی ، تقریباً برای همه چیز ، از فهرست "موارد دلخواه" خود استفاده می کنید. این امر باعث جابجایی بین جادوها ، فریادها و اسلحه ها شده و امکان استفاده سریع از معجون ها (به خصوص در کنسول) را فراهم می آورد. با این وجود ، این لیست می تواند دشوار باشد ، بنابراین مطمئن شوید چیزهایی را که اغلب استفاده نمی کنید حذف کنید. شما همچنین باید نامهای دلخواه را برای وسایل مسحور یا صنایع دستی ایجاد کنید - از این گذشته ، شما نمی خواهید که سه نوع مختلف "Iron Greatswords Burning" را انتخاب کنید.

روی یک اسب سرمایه گذاری کنید

چشم انداز پهناور Skyrim می تواند برای اکتشافات دلهره آور باشد ، به خصوص هنگامی که دشمنان قدرتمند بین شما و مقصد شما قرار می گیرند ، اما دستیابی به اسب می تواند بسیاری از ناراحتی های جهان را کاهش دهد. علاوه بر سرعت حرکت سریعتر ، هزینه کردن 1000 طلا برای یک دوست اسب سوار به شما امکان می دهد تا به سرعت در کوه ها صعود کنید . حتی تا زمانی که سوار شوید ، می توانید سریعاً مسافرت کنید و بیش از حد سخت گیر شوید.

فراموش نکنید که از حملات متنوع استفاده کنید

افراد تازه وارد ممکن است با تمرکز بر شلیک هیولا و دشمنان با کلوپ ها ، تبرها و شمشیرها به سمت یک سبک مبارزاتی غوغا حرکت کنند. در حالی که سرمایه گذاری نقاط مهارت خود در مبارزه با غوغا های دوربرد بسیار عالی است ، همچنین هوشمندانه تر کردن حملات دوربرد شما. کمان ها مفید هستند - مانند بسیاری از طلسم های جادوگری که در اختیار دارید. داشتن راه های بیشمار برای حمله به دشمنان ، پیروزی های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

از Zelda amiibo برای چرخ دنده های مفید استفاده کنید

این نکته منحصر به نسخه Nintendo Switch Skyrim است . بله ، می توانید از برخی Zelda amiibo استفاده کنید تا به شما امکاناتی در بازی مانند Champion Tunic ، Master Sword و Shield را اعطا کند. نکته جالب این است که عملکرد آمیبو در ابتدای بازی تقریباً باز شده است که در ابتدای بازی یک پا بزرگ به شما می دهد. تجهیزات دنده ای نیز بد نیست ، بنابراین ممکن است بخواهید در برخی از آمیبو با مضمون Zelda سرمایه گذاری کنید تا سفر خود را از طریق Skyrim لذت بخش تر کنید.

از اشکالات و سوء استفاده ها به نفع خود استفاده کنید

این است یک بازی بتسدا، بعد از همه. چه بازی Bethesda بدون لیست لباس های شسته شده و سوء استفاده های مفید کامل است؟ برای Skyrim ، ما احتمالاً می توانیم كلی مقاله را صرفاً به بهره برداری های آن اختصاص دهیم. برخی از شما وجود دارد که می توانید به سرعت مهارت های خود را ارتقا دهید ، و برخی دیگر که به شما امکان می دهند بینش NPC ها را دستکاری کنید تا از فعالیت های مجرمانه دور شوید. به عنوان مثال ، شما می توانید سبد ها را برداشته و آنها را روی سرهای NPC قرار دهید تا مانع از دید آنها شود ، به راحتی سرقت همه چیز در چشم. برخی از اشکالات و بهره برداری ها عمیق تر از سایرین است ، بنابراین به صلاحدید خود از آنها استفاده کنید.

 




:: موضوعات مرتبط: PS4 , ,
:: برچسب‌ها: The Elder Scrolls V: نکات و ترفندهای Skyrim ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com